Kieli: Suomi English Swedish

Toimitusehdot

 

TOIMITUSEHDOT

Oikeus asioida verkossa

L’asessor SHOP- verkkokaupassa voivat asioida kaikki täysi-ikäiset oikeustoimikelpoiset yksityishenkilöt. Verkkokauppa on tarkoitettu kuluttaja-asiakkaille, jälleenmyyjille on oma verkkokauppansa. Näitä sopimusehtoja sovelletaan L’asessor SHOP: in ja kuluttajan väliseen kauppaan tilattaessa L’asessor SHOP - verkkokaupasta.

Toimitusaika

Kaikki L’asessor SHOP- verkkokauppaan saapuvat tilaukset käsitellään mahdollisimman nopeasti. Toimitusaika on 1-3 arkipäivää tilauksesta. Varastomme sijaitsee toimistomme yhteydessä Suomessa, joten tuotteet saadaan saman tien toimitettua. Asiakas saa 24 tunnin sisällä tilauksen vastaanottoilmoituksen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen. Kun tilaus on käsitelty ja on lähdössä, asiakas saa sähköpostiinsa tilaus-/toimitusvahvistuksen. Kannattaa tarkistaa, että yhteystiedoissa oleva sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein. Tilaus tai sen peruminen vahvistetaan aina asiakkaalle kirjallisesti sähköpostitse.

Postituskulut

L’asessor Oy toimittaa tuotteet Postin kautta. Toimitustavoista voi valita postipaketin, 4,50€ tai jos tilaus mahtuu kirjekuoreen, voi toimitustavaksi valita myös kirjelähetyksen, 2,21€. Jos tilaus on liian iso mahtuakseen kirjekuoreen, ei kirjelähetys-vaihtoehto näy toimitustapavalikossa. Jos asiakas liittyy VIP-jäseneksemme, saa hän aina ilmaisen toimituksen lähimpään postiin tai kirjeenä (tilauksen mahtuessa kirjekuoreen).

Toimitusosoitteeksi voi valita myös muun kuin asiakkaan yhteystiedoissa olevan osoitteen. Tämä kohta tulee muistaa tarkistaa tilausta tehdessä, kohdassa ”muu toimitusosoite”. Lahjaksi tarkoitettu tuote voidaan esimerkiksi toimittaa suoraan sen vastaanottajalle.

Lähetyksen seuranta

Lähetyksen seurantatunnus ilmoitetaan toimitusvahvistuksen yhteydessä. Huomioithan kuitenkin, että kirjelähetyksille ei ole seurantatunnuksia.

Posti toimittaa lähetyksen saavuttua asiakkaalle saapumisilmoituksen tekstiviestillä, jolla paketti on noudettavissa. Jos puhelinnumero ei ole tiedossa, saapumisilmoitus lähetetään postitse. Paketin kulkua voi seurata lähetystunnuksen avulla Postin verkkosivuilla osoitteessa: www.posti.fi (etusivulla Seuraa lähetystä-kohdasta). Kirjelähetyksiä ei voi seurata.

Toimitusosoitteet joihin emme toimita

Emme toimita tilauksia osoitteisiin jotka ovat postilokero-osoitteita, hotelleja, hostelleja tai tms. osoitteita jotka eivät ole suoraan yhdistettävissä tilaajana toimivaan yksityishenkilöasiakkaaseen. Toimitamme toistaiseksi tilauksia Suomeen ja Ruotsiin.

Vastaanottotarkistus

Asiakkaan tulee tarkastaa huolellisesti tilauksen sisältö sekä kunto ja tehdä välittömästi reklamaatio mikäli havaitsee puutteita tai virheitä toimituksessa. Mikäli lähetys on näkyvästi vahingoittunut kuljetuksen aikana, tulee myös tästä ilmoittaa L’asessor Oy:lle. Ilmoitus virheestä tai tavarasta tulee tehdä välittömästi ja viimeistään kahden viikon kuluessa tavaran vastaanottamisesta sähköisesti asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@lasessor.com.

Maksaminen

Tuotteet ja niiden mahdolliset postituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Ostokset maksetaan verkkokaupassamme Paytrailin (entinen Suomen verkkomaksut) kautta (verkkopankkimaksut, luottokorttimaksut). 
Lisätietoa Paytrail Oyj:n kautta tehdyistä maksuista saa osoitteesta www.paytrail.fi.

Asiakkaan maksaessa Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla, L’asessor Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa L’asessor Oy. Paytrail Oyj toimii Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla suoritetuissa maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
 

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Hinnat

Kaikki verkkokaupan hinnat on merkitty euroina ja ne sisältävät arvonlisäveron. 
Verkkokaupassa on käytössä tilaushetken hinnat. Mahdolliset tarjoukset ja kampanjat koskevat ainoastaan tarjouksen tai kampanjan alkamisen jälkeen vastaanotettuja ja vahvistettuja tilauksia. Tarjouksiin on selvästi merkitty aikarajoitukset sekä muut ehdot.  Kaikki hinnat ovat voimassa joko tarjouksen ajan tai toistaiseksi niin kauan kuin tavaraa riittää.

Kuitti/takuutodistus

Kuitti toimituksesta toimitetaan tuotelähetyksen mukana. Kuitti toimii samalla tuotteen takuutodistuksena.

Palautus


Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa etäkaupassa hankittu käyttämätön tuote 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Palautus on asiakkaalle maksutonta.
Tuote tulee palauttaa takaisin ehjänä ja sen tulee olla palautettaessa käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessaan ja alkuperäisin etiketein varustettuna eli samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa.

Palautustilanteessa asiakas täyttää palautuslomakkeen ja pakkaa palautettavan tuotteen sekä palautuslomakkeen L’asessor-pussiin (tai muuhun). Sekä postipaketin että kirjeenä toimitetun tilauksen voi palauttaa mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Postin/Matkahuollon toimipisteessä kerrotaan kyseessä olevan asiakaspalautus L’asessor Oy:lle.

Tarkemmat ohjeet palautukseen sekä palautuslomake toimitetaan tuotelähetyksen mukana. Kun L’asessor Oy on vastaanottanut asianmukaisen tuotepalautuksen ja tarkastanut tuotteen, palautetaan asiakkaan maksama suoritus mahdollisimman pikaisesti (enintään 30 päivän kuluttua) mahdollisuuksien mukaan samalla maksutavalla kuin asiakas on tilauksen maksanut. L’asessor Oy ei vaihda tuotteita. Jos tuote halutaan vaihtaa, tehdään palautus ja tilataan uusi tuote verkkokaupasta.

Laatutakuu

Suoritamme kaikille tuotteillemme yksilöllisen laaduntarkastuksen. Mikäli tästä huolimatta löytyy tuotteistamme virheitä, vaihdamme luonnollisesti tuotteen veloituksetta uuteen virheettömään yksilöön tai vaihtoehtoisesti palautamme maksetun summan asiakkaan tilille.

100 % tyytyväisyystakuu

Panostamme asiakkaidemme tyytyväisyyteen ja toivommekin, että sekä tuotteemme että palvelumme vastaavat asiakkaidemme odotuksia. Jos jostain syystä asiakas ei ole täysin tyytyväinen saamaansa tuotteeseen, on hänellä oikeus palauttaa se 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanotosta. Ohjeet palautuksille löytyvät toimitusehtojen kohdasta Palautus. Tarvittaessa lisätietoja saa asiakaspalvelustamme, asiakaspalvelu@lasessor.com.

Valmistusvirhetakuu

Tarjoamme sateenvarjoillemme yhden (1) vuoden valmistusvirhetakuun. Takuu kattaa tuotteen valmistuksesta johtuvat viat ja puutteet. Takuu ei kata asiakkaan itse aiheuttamaa vahingoittumista tai tuotteen normaalista käytöstä johtuvaa kulumista. Reklamaatiot on tehtävä viipymättä virheen huomaamisesta. Mikäli reklamaatiota ei tehdä kohtuullisen ajan kuluessa virheen havaitsemisesta, raukeaa takuu. Takuutodistuksena toimii ostokuitti. Tuotteille myönnetty takuu ei poista lakisääteistä vastuuta tuotteista – L’asessor Oy vastaa tuotteiden valmistusvirheistä luonnollisesti myös takuuajan jälkeenkin.
Takuuasioissa pyydämme aina ennen palautuksia ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@lasessor.com.

Sopimusehtojen voimassaolo

Sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. L’asessor Oy pidättää oikeuden muuttaa sopimusehtoja yksipuolisesti ja ilman ennakkoilmoituksia, kuitenkin siten että kulloinkin tilaushetkellä voimassa olevat sopimusehdot ovat voimassa tilauksen ajan. Ajantasaiset sopimusehdot löytyvät L’asessor SHOP- verkkokaupasta ja ne tulee tarkistaa aina tilauksen yhteydessä.

Asiakasrekisteri

L’asessor Oy ylläpitää rekisteriä asiakkaistaan. Asiakasrekisteriin tallennettuja tietoja käsitellään luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta millekään kolmannelle osapuolelle.
Hyväksymällä toimitusehdot asiakas antaa luvan käyttää tietojaan L'asessor Oy:n markkinoinnissa. Asiakasrekisterin lakisääteiset tiedot rekisterinpitäjästä ovat saatavilla osoitteesta asiakaspalvelu@lasessor.com.